Vrijdag wordt het erg warm. Daarom veranderen we de tijden.
Dit is voor alle ISK-leerlingen.
Waarom?Er is een hitteprotocol. Dit betekent: bij warm weer doen we dingen eerder op de dag, zodat het veiliger en fijner is voor iedereen.
Deel deze pagina