Tsebhi Derho
Djej Batata
Vandaag gingen de leerlingen van AM1B samen koken. Chef Yasser en chef Mohammed waren de baas.
De leerlingen maakten zelf twee kipgerechten:
één uit Eritrea en één uit Syrië/Koerdistan.
Het eten was erg lekker.
Ze proefden ook van elkaars eten.
Mevrouw Monique, mevrouw Anja en mevrouw Jasmijn waren heel trots.